بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

وبلاگی محتوا ساز در حوزه بهینه سازی، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو

وبلاگی محتوا ساز در حوزه بهینه سازی، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

اهمیت حضور آنلاین برند در قرن ۲۱ ام

اهمیت حضور آنلاین برند در قرن ۲۱ ام

بدیهی است که امروزه و در عصر حاضر، حضور آنلاین با آگاهی از برند(Brand Awareness) برابری می­ کند. در واقع بیشتر کارشناسان بازاریابی بر این باورند که نحوه ارائه آنلاین شما از برندتان، همان برخورد اول شما با یک مشتری به سبک قرن بیست و یکم است.

برند آنلاین شما، فکری است که مردم هنگام در دسترس نبودنتان درباره شما می­ کنند. درحقیقت برندسازی آنلاین نیز، به­ اندازه هر یک از اشکال متعارف و مرسوم برندینگ مهم بوده و روز به روز هم بر اهمیت آن افزوده می­ شود. اکنون دیگر مشتریان به­ لحاظ تکنولوژیک و تخصصی، آگاه و هوشیار هستند و عموماً به حضور آنلاین یک شرکت به­ عنوان سنگ محکی برای اعتبار آن در بازار استناد می­ کنند.

اگر می­ خواهید برندتان، در عصر رقابتی که در آن زندگی می­ کنیم، موفقیت آنلاین داشته باشد باید تا حدود زیادی قابل تشخیص، مرتبط و معتبر باشد تا به­ وسیله آن خود را از عرصه رقابت دور نگه دارد. در دسترس بودنِ بیشتر برندتان، اعتبار آن را بالا برده و درنتیجه مشتریان بیشتر به حفظ و نگهداری محصولات و خدمات شما تمایل نشان می­ دهند.

حضور برند بصورت آنلاین، با جلب توجه هرچه بیشتر مخاطبین هدف در ارتباط است. امروزه مشتریان دوست دارند پیش از آن­که تصمیم بگیرند محصول و یا خدماتی را خریداری کنند، با صاحبان آنها مستقیماً ارتباط برقرار کرده و از توضیحات و اطلاعات آنها آگاه گردند. با درنظر داشتن چنین شرایطی، هفت بینش عمده و مهم را در ارتباط با چگونگی بهینه­ سازی سایت  مؤثر حضور برند آنلاین­بررسی خواهیم کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

۷ گام مهم در بهینه سازی سایت جهت برندسازی آنلاین



منبع : آبزرور سئو

 

برند سازی آنلاین 

 

تکنیک های برند سازی آنلاین

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.