در این مقاله نگاهی بیطرفانه به عملکرد آژانس تبلیغاتی کوچک و بزرگ خواهیم داشت. اینکه هر کدام چه ویژگی هایی دارند، چه زمانی به عنوان یک برند بهتر است با آژانس تبلیغاتی بزرگ همکاری داشته باشیم و چه زمانی با آژانسهای کوچک
همچنین دربارهی معایب و مزایایی هر کدام صحبت میکنیم. میگوییم بافت داخلی هر آژانس تبلیغاتی کوچک و یا بزرگ چگونه است و این بافت داخلی چه تاثیری بر کار شما دارد. در انتها بعد از خواندن این مقاله میتوانید با در نظر گرفتن موقعیت فعلی خود تصمیم بگیرید بهتر است با آژانس تبلیغاتی بزرگ و معروف کار کنید یا آژانس تبلیغاتی کوچک
تعداد نیروی کاری شرکتهای تبلیغاتی کوچک کم است، این تعداد معمولا عددی بین ۵ تا ۱۰ نفر است. نیروها در یک حوزه متخصص هستند اما کارهای نزدیک به تخصص و حوزه کاری خود را نیز انجام میدهند. مثلا کارگردان هنری ممکن است کار تدوین و صداگذاری را نیز انجام دهد.
تعداد کارها و مشتریان آژانس تبلیغاتی کوچک محدود است و در سال می توانند با تعداد انگشت شماری مشتری کار کنند.
رِنجهای حقوقی افراد بر اساس تخصص است اما ارتقا شغلی آنها محدود است. افراد در شرکتهای تبلیغاتی کوچک با هم صمیمیتر هستند و روابط دوستانهای دارند و دورهمیهای صمیمی و خودمانی دارند.
افراد به سازمان متعهد هستند و تغییرات نیرو کمتر اتفاق میافتد در مواقع لازم برای انجام کار از جان و دل مایه می گذارند چرا که به سازمان احساس تعلق دارند.